ShadowCore: Miami



Gramy w oparciu o implementację ShadowCore XP. Tutaj możecie znaleźć wstępne tłumaczenie na język polski i kartę postaci.

Dodatkowe zasady

Mały kamień milowy (zmiana aspektu/umiejętności/sztuczki) - co sesję.
Średni kamień milowy (awans: +1 do umiejętności - obowiązuje zasada kolumny) - co drugą sesję.
Duży kamień milowy (odświeżanie +1) - co 12 sesji.

Podstawowy ekwipunek postaci zawiera wszystkie podstawowe przedmioty niezbędne dla wybranej profesji, w tym także jeden fałszywy SIN, komunikator audiowizualny oraz wybraną broń i/lub pancerz poziomu 1.
Specjalny (lepszy) ekwipunek, dodatkowe SINy, licencje itd. muszą zostać zdobyte w ten czy inny sposób (zakupy na czarnym rynku, kradzież, posiadanie odpowiedniego aspektu itd.).

Ekwipunek reprezentowany przez pojedynczy aspekt wymaga wydania jednego punktu zasobów. Ekwipunek reprezentowany przez aspekt z darmowym wywołaniem lub przez sztuczkę wymaga wydania dwóch punktów zasobów.



Kampania



Bohaterowie



Bohaterowie niezależni i Lokacje




Mapa lokacji




Misje


01 - Uniwersytet Miami

Cel: zdobyć kopie rzadkich publikacji przechowywanych w reprezentacyjnej bibliotece Uniwersytetu Miami
Runnerzy: Dzieciak, Kayne, Piękny
Bonus: mała motorówka, zrzut danych z deku Chapter
Malus: furgonetka
Nowe kontakty: Papa Hongun, Pedro Lingwista

02 - Więzienie Ciernia

Cel: uwolnić Czarnego Ciernia
Runnerzy: Bangkok Knight, Dzieciak, Kayne
Bonus: szacunek wśród runnerów
Nowe kontakty: Sierżant Henry Jones
Ważne wydarzenia: Otwarta wojna między policją i rodziną Juarezów

03 - Szpital w strefie walki

Cel: uwolnić Jacquesa Dubois
Runnerzy: Bangkok Knight, Loki, Malcolm, Młot, Piękny, Rico
Bonus: dokumenty warte 6, cybersprzęt wart 8
Malus: furgonetka
Nowe kontakty: Bracia Dubois, Spark Handlarz Elektroniką

04 - Transport

Cel: przewieźć tajemniczą osobę (Joshua DeVito, syn gubernatora) w bezpieczne miejsce
Runnerzy: Kayne, Kenny, Malcolm
Nowe kontakty: Dr. Maybelle Starr
Ważne wydarzenia: Śmierć Ciernia i Louisa Dubois; wojna z policją wyciszona przez falę upałów

05 - Polowanie na Neonowe Widmo

Cel: pokonać Neonowe Widmo (w toku) / zdobyć odpowiednią broń
Runnerzy: Bangkok Knight, Kayne, Kenny, Loki, Malcolm
Nowe kontakty: Hassan - szef Neo-Novych Diabłów
Ważne wydarzenia: Cierń żyje; TransGenetics wkracza do gry

06 - Kolejne kłopoty Joshuy

Cel: uratować Joshuę deVito z rąk piratów
Runnerzy: Bangkok Knight, Kenny, Loki, Malcolm, Piękny
Bonus: tona koksu, auta Dzieci Jonasza
Ważne wydarzenia: Cierń żyje; TransGenetics wkracza do gry

07 - Luźne wątki

Cel: posprzątać po sobie (Alvaro vs. Dubois; koka, Neonowe Widmo) :)
Runnerzy: Kayne, Piękny
Bonus: sprzedaż koki, umowa o nieagresji z Neonowym Widmem
Ważne wydarzenia: Szamani z Everglades odprawiają rytuał mający na celu zamknięcie poratali ognia; przełom w sprawie Juarez kontra Południowa Floryda (dowody sabotażu); TransGenetics strzela, by zabić!

08 - Diabeł żąda zapłaty

Cel: uwolnić siostrzenicę Snake'a od demona (Diabłom palą się tyłki)
Runnerzy: Bangkok, Kayne, Malcolm, Sonia
Bonus: skradziona tożsamość naukowca TG
Ważne wydarzenia: zapłata dla Pędzącego Konia jest w tajnej bazie TransGenetics

09 - Dżin z ifrytem

Cel: uwolnić siostrzenicę z rąk Lucyfera
Runnerzy: Bangkok, Kayne, Szybki
Malus: Snake w śpiączce, bar zniszczony, Lola ranna
Ważne wydarzenia: dzin i ifryt zaklete w ciele Lilly i Joshuy

10 - Statek przeklętych

Cel: zdobyć sprzęt do ataku na TransGenetics
Runnerzy: Hef, Kayne, Malcolm
Bonus: statek, skafander podwodny, urządzenie maskujące i kontakt w TG (Thor)
Malus: wrogi wampir w okolicy

11 - Atak na TransGenetics

Cel: zdobyć zapłatę dla Pędzącego Konia (Oko Afryki) i klon Lilly
Runnerzy: Hef, Kayne, Malcolm, Piękny, Szybki
Bonus: zniszczenie bazy TransGenetics, życzenie od Dżina
Malus: coś przebudziło się w Cieśninie Florydzkiej

12 - Porwanie Snake'a

Cel: odzyskać Snake'a
Runnerzy: Bangkok, Hef, Kayne, Magic Mike
Malus: kosa z Irlandczykami

13 - Skarb Snake'a

Cel: odkryć skarbiec Snake'a
Runnerzy: Anonymous, Bangkok, Hef, Kayne
Bonus: układ z Irlandczykami (?)
Malus: kosa z Juarezami

14, 15, 16 - Międzywymiarowy Skarbiec

Cel: zdobyć skarb Snake'a
Runnerzy: (14) Kaira, Kayne, Piękny, Thadral (15) Kaira, Kayne, Piękny, Młot, Wolfgang (16) Hef, Kaira, Piękny
Bonus: skarby
Malus: kosa z V-Tek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz