Dodatkowe zasady
Mały kamień milowy (zmiana aspektu/umiejętności/sztuczki) - co sesję.Średni kamień milowy (awans: +1 do umiejętności - obowiązuje zasada kolumny) - co drugą sesję.
Duży kamień milowy (odświeżanie +1) - co 12 sesji.
Podstawowy ekwipunek postaci zawiera wszystkie podstawowe przedmioty niezbędne dla wybranej profesji, w tym także jeden fałszywy SIN, komunikator audiowizualny oraz wybraną broń i/lub pancerz poziomu 1.
Specjalny (lepszy) ekwipunek, dodatkowe SINy, licencje itd. muszą zostać zdobyte w ten czy inny sposób (zakupy na czarnym rynku, kradzież, posiadanie odpowiedniego aspektu itd.).
Ekwipunek reprezentowany przez pojedynczy aspekt wymaga wydania jednego punktu zasobów. Ekwipunek reprezentowany przez aspekt z darmowym wywołaniem lub przez sztuczkę wymaga wydania dwóch punktów zasobów.
Kampania
Bohaterowie
Bohaterowie niezależni i Lokacje
Mapa lokacji
Misje
01 - Uniwersytet Miami
Cel: zdobyć kopie rzadkich publikacji przechowywanych w reprezentacyjnej bibliotece Uniwersytetu MiamiRunnerzy: Dzieciak, Kayne, Piękny
Bonus: mała motorówka, zrzut danych z deku Chapter
Malus: furgonetka
Nowe kontakty: Papa Hongun, Pedro Lingwista
02 - Więzienie Ciernia
Cel: uwolnić Czarnego CierniaRunnerzy: Bangkok Knight, Dzieciak, Kayne
Bonus: szacunek wśród runnerów
Nowe kontakty: Sierżant Henry Jones
Ważne wydarzenia: Otwarta wojna między policją i rodziną Juarezów
03 - Szpital w strefie walki
Cel: uwolnić Jacquesa DuboisRunnerzy: Bangkok Knight, Loki, Malcolm, Młot, Piękny, Rico
Bonus: dokumenty warte 6, cybersprzęt wart 8
Malus: furgonetka
Nowe kontakty: Bracia Dubois, Spark Handlarz Elektroniką
04 - Transport
Cel: przewieźć tajemniczą osobę (Joshua DeVito, syn gubernatora) w bezpieczne miejsceRunnerzy: Kayne, Kenny, Malcolm
Nowe kontakty: Dr. Maybelle Starr
Ważne wydarzenia: Śmierć Ciernia i Louisa Dubois; wojna z policją wyciszona przez falę upałów
05 - Polowanie na Neonowe Widmo
Cel: pokonać Neonowe Widmo (w toku) / zdobyć odpowiednią brońRunnerzy: Bangkok Knight, Kayne, Kenny, Loki, Malcolm
Nowe kontakty: Hassan - szef Neo-Novych Diabłów
Ważne wydarzenia: Cierń żyje; TransGenetics wkracza do gry
06 - Kolejne kłopoty Joshuy
Cel: uratować Joshuę deVito z rąk piratówRunnerzy: Bangkok Knight, Kenny, Loki, Malcolm, Piękny
Bonus: tona koksu, auta Dzieci Jonasza
Ważne wydarzenia: Cierń żyje; TransGenetics wkracza do gry
07 - Luźne wątki
Cel: posprzątać po sobie (Alvaro vs. Dubois; koka, Neonowe Widmo) :)Runnerzy: Kayne, Piękny
Bonus: sprzedaż koki, umowa o nieagresji z Neonowym Widmem
Ważne wydarzenia: Szamani z Everglades odprawiają rytuał mający na celu zamknięcie poratali ognia; przełom w sprawie Juarez kontra Południowa Floryda (dowody sabotażu); TransGenetics strzela, by zabić!
08 - Diabeł żąda zapłaty
Cel: uwolnić siostrzenicę Snake'a od demona (Diabłom palą się tyłki)
Runnerzy: Bangkok, Kayne, Malcolm, Sonia
Bonus: skradziona tożsamość naukowca TG
Ważne wydarzenia: zapłata dla Pędzącego Konia jest w tajnej bazie TransGenetics
Runnerzy: Bangkok, Kayne, Malcolm, Sonia
Bonus: skradziona tożsamość naukowca TG
Ważne wydarzenia: zapłata dla Pędzącego Konia jest w tajnej bazie TransGenetics
09 - Dżin z ifrytem
Cel: uwolnić siostrzenicę z rąk Lucyfera
Runnerzy: Bangkok, Kayne, Szybki
Malus: Snake w śpiączce, bar zniszczony, Lola ranna
Ważne wydarzenia: dzin i ifryt zaklete w ciele Lilly i Joshuy
Runnerzy: Bangkok, Kayne, Szybki
Malus: Snake w śpiączce, bar zniszczony, Lola ranna
Ważne wydarzenia: dzin i ifryt zaklete w ciele Lilly i Joshuy
10 - Statek przeklętych
Cel: zdobyć sprzęt do ataku na TransGenetics
Runnerzy: Hef, Kayne, Malcolm
Bonus: statek, skafander podwodny, urządzenie maskujące i kontakt w TG (Thor)
Malus: wrogi wampir w okolicy
Runnerzy: Hef, Kayne, Malcolm
Bonus: statek, skafander podwodny, urządzenie maskujące i kontakt w TG (Thor)
Malus: wrogi wampir w okolicy
11 - Atak na TransGenetics
Cel: zdobyć zapłatę dla Pędzącego Konia (Oko Afryki) i klon Lilly
Runnerzy: Hef, Kayne, Malcolm, Piękny, Szybki
Bonus: zniszczenie bazy TransGenetics, życzenie od Dżina
Malus: coś przebudziło się w Cieśninie Florydzkiej
Runnerzy: Hef, Kayne, Malcolm, Piękny, Szybki
Bonus: zniszczenie bazy TransGenetics, życzenie od Dżina
Malus: coś przebudziło się w Cieśninie Florydzkiej
12 - Porwanie Snake'a
Cel: odzyskać Snake'a
Runnerzy: Bangkok, Hef, Kayne, Magic Mike
Malus: kosa z Irlandczykami
Runnerzy: Bangkok, Hef, Kayne, Magic Mike
Malus: kosa z Irlandczykami
13 - Skarb Snake'a
Cel: odkryć skarbiec Snake'a
Runnerzy: Anonymous, Bangkok, Hef, Kayne
Bonus: układ z Irlandczykami (?)
Malus: kosa z Juarezami
Runnerzy: Anonymous, Bangkok, Hef, Kayne
Bonus: układ z Irlandczykami (?)
Malus: kosa z Juarezami
14, 15, 16 - Międzywymiarowy Skarbiec
Cel: zdobyć skarb Snake'a
Runnerzy: (14) Kaira, Kayne, Piękny, Thadral (15) Kaira, Kayne, Piękny, Młot, Wolfgang (16) Hef, Kaira, Piękny
Bonus: skarby
Malus: kosa z V-Tek
Runnerzy: (14) Kaira, Kayne, Piękny, Thadral (15) Kaira, Kayne, Piękny, Młot, Wolfgang (16) Hef, Kaira, Piękny
Bonus: skarby
Malus: kosa z V-Tek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz