3 czerwca 2015

Ewolucja kart postaci do 'Fate on Deadlands'


Moja Fate'owa karta do Deadlands zadebiutowała dziś w serwisie Jagmina, Kartmistrz. Przy okazji dziele się jakże krótką historią ewolucji wspomnianej karty i przypominam się z moją adaptacją Martwych Ziem ma Fate'a.


Pod koniec kampanii Oczy Węża dokonałem karkołomnej przesiadki z Deadlands: Reloaded na Fate. No, może nie tak karkołomnej. Zasady Savage Worlds nie do końca mi odpowiadały, zwłaszcza w sytuacji gdy gracze wykazywali znikome zainteresowanie ich stosowaniem. Swoje pomysły na adaptację Deadlands wstępnie zgromadziłem tu. Aktualnie poprawiane zasady można śledzić tu - jest to wersja najbardziej kompatybilna z kartą Alfa 2. Grubsze poprawki pojawią się, gdy zaczniemy sezon drugi.

  
Prototyp, czyli pociachana karta autorstwa Eldahasta
Wczesna alpha, czyli przede wszystkim kolorki
Alfa 2, czyli poprawki po pierwszych sesjach
Zwrot w stronę klasycznych terminów Fate'a,
połączenie Prowiantu i Drobiazgów,
uproszczone ikony do zakreślania,
dwa wyjątki z reguł
Ściąga do wersji Alpha 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz