8 sierpnia 2014

Jeden prosty sposób, aby Misiołak stał się równy Katanowi!

Wstęp

Witaj! Nazywam się Michał 'Misiołak' Kłosowski, jestem jednym z wielu w fandomie fantastyki i gier wszelakich. Nie jestem autorem gier fabularnych, planszowych ani karcianych, ani właścicielem prężnego wydawnictwa na rynku RPG. Jednak moje marzenie z Twoją drobną pomocą może się spełnić!

Dawno, dawno temu Kryształy Czasu zawojowały młodą scenę gier fabularnych w Polsce, stając się dziełem kultowym. Tak jak większość osób, które w eRPeGi grało, i ja grałem w Kryształy Czasu. Przemierzałem archipelagi Orchii, penetrowałem lochy, pokonywałem potwory (w tym Nieproszonego Gościa i Demoniczną Hordę), zdobywałem niezmierzone skarby, przemieniałem się półbosko, a nawet biesiadowałem z samym Katanem! 

Niestety, moje osiągnięcia nigdy nie zostały uhonorowane. Kryształy Czasu odeszły w zapomnienia, a wraz nimi moja szansa na wielkość.

Teraz, wraz z rozpoczęciem zbiórki na sagę o Katanie, możemy poczynić starania, aby ta legendarna niesprawiedliwość została naprawiona. Na papierze. 

Mamy nadzieję, że w Polsce jest jeszcze wielu fanów RPG, którzy podzielają moje marzenie, którzy chcieliby czytać o przygodach Misiołaka. Liczę na Wasze wsparcie.



Boska Przemiana Misiołaka

Misiołak powróci do Orchii w chwale na ok. 16800 wypełnionych po brzegi treścią stronach, z kolorową okładką. Pierwszy tom (część pierwsza) sagi o Katanie powinien ukazać się niebawem po zakończenia zbiórki - kolejne już z udziałem Misiołaka przyjdzie poczekać nieco dłużej.

Misiołak będzie bohaterem ludu wyniesionym do rangi boskiego towarzysza dzięki wsparciu wszystkich działających w ramach niniejszej akcji crowdfundingowej. Ponadto książki z jego udziałem będą do nabycia w dobrych księgarniach i sklepach internetowych oraz na konwentach.

Naszym wspólnym celem jest zebranie 500 tysięcy złotych - funduszy zapewniających stały pobyt Misiołaka u boku Katana - w wersji na papierze i PDF. To ambitne założenie, ale będę z Wami szczery: nie chciałbym poprzestać na jednym tomie.

Chcę, byście pokazali mi, że nowa legenda może się narodzić.

Progi Zbiórki

500.000zł + opłaty

Misiołak dostąpi przemiany półboskiej i stanie u boku Katana!

520.000zł + opłaty

Misiołak zabierze ze sobą jednego towarzysza. Towarzysz pojawi się tylko w jednym tomie, gdyż nie może przyćmić Misiołaka. Towarzyszem zostanie osoba, która dokona największej wpłaty. 

540.000zł + opłaty

<Sekret sałatki z agawy na półtalerzu> 

Sugerowane Nagrody

od 1zł - Marzyciel - Ilu jest prawdziwych Marzycieli? Każdy kto wpłacił choćby złotówkę, ma pewność, że postawił na właściwego bohatera.

od 10zł - Akolita Misiołaka - Otrzymasz dostęp do Świętej Historii Misiołaka Nim Spotkał Katana.

od 100zł - Kapłan Misiołaka - Będziesz mógł zasugerować poprawkę do Świętej Historii Misiołaka Nim Spotkał Katana.

od 10.000zł - Prorok Misiołaka - Twoja poprawka może zostać uwzgledniona.

od 100.000zł - Arcykapłan Misiołaka - Możesz zareklamować swoją firmę. Kapłani Misiołaka będą zwani <nazwa firmy>.

Ryzyko

Jestem fanem gier fabularnych i dawnych Kryształów Czasu, i jako fan ogromnie chcę zobaczyć postać Misiołaka w materiałach oficjalnych - jednak jako koneser zdaję sobie sprawę, jak trudne będzie wprowadzenie nowego bohatera do legendarnego świata Orchii. Chcę, byście i Wy byli tego świadomi.
Nie jest opłacalne dla mnie (ani dla Was) pojawienie się Misiołaka tylko w jednym tomie. Chcę od razu mieć zapewniony cały cykl przy boku Katana. Dopiero wtedy bez wyrzutów sumienia będę mógł poświęcić się tworzeniu Świętej Historii Misiołaka Nim Spotkał Katana.




2 komentarze: